lunes, 7 de marzo de 2016

ANTOLOGIA DEL POEMES

1-Autor:Maria-Merçe Marçal.
   Sobre les batalles quotidanies
Em recorda quan netege a casa.
Em crida la atenció numeració dels productes.

-




                2- ELS  MILLORS VERSOS QUEDEN PER ESCRIURE.


              Autora: Teresa Pascual.
Em crida l'atenció la seua manera de expressar els seus sentiments.
passsa cuan estas amb algun desconegut.









                                         3-Els camins dels teus ulls.
                  Autora:Maria Josep Escrivá.
 Em crida l'atenció com parla dels sentiments.
No calen paraules  quan estàs  amb algun ésser estimat.






                    4-La casa sota la lluna.
       Autora:Maria Josep Escrivá.
   Em crida l'atenció  que al protagonista  li fa falta alguna persona i em recorda quan va morir la meua iaia.


 Lloc i any de naixement.
Gandia, 1968.
Nom complet.
Maria Josep Escrivà Vidal.
Llibres publicats.
  • Remor alè (1993).
  • A les palpentes del vidre (1998).
  • Tots els noms de la pena (2002).
  • Flors a casa (2007).
  • Àngels de nata (2013) [àlbum infantil].
Llibres publicats en altres llengües
  • El codi de la pell (antologia de Miren Agur Meabe; original en basc; trad. a través del castellà) :).

                                          4-Tan sols la paraula nua .
                          Autora:Monserrat  Abelló.
Em pareix molt bonic aques poema diu que el so de les paures ens ajuda a entre millor la vida.
        





Aquest poema em recorda molt a Federico Garcia Lorca i m'agrada molt em recorda a la meua niñez.



                              5-No se si imagine .
               Autora:Joana Bel.
 Aquest poema parla d'un somni  de ella  am una barca en un mar que crema.
      

Premis

  • Premi ciutat d'Elx de poesia (1988) amb el llibre El risc de l'aigua i el silenci
  • Premi dona de narrativa 1996 amb Parèntesi (ed. Lasal)
  • Mostra Literària del Maresme 1996 amb el poemari Paisatge de tu i de mi
  • Premi Ausias 1998 amb el llibre No sé si imagino (ed. Bromera)
  • Premi Goleta i Bergantí 2006 amb la novel·la "Guidaí ulls de somni".



Naixement:Barcelona,1965.
NacionalitatCatalana.
Ocupació:Escriptora.

Llengua:Catalá.
Gènere:literatura juvenil y infantil .

No hay comentarios:

Publicar un comentario